18 grudnia 2013

Właściciel jednej z kawiarni w Hadze zorganizował specjalną promocję z okazji Dnia Matki. Każda matka otrzymywała darmową kawę. Newsletter z tą informacją nie spodobał się jednak Holenderskiemu Instytutowi Praw Człowieka.

 

Darmowa kawa dla każdej matki z okazji ich święta okazała się świetną akcją promocyjną dla kawiarni. Tak przynajmniej twierdzi jej właściciel. By otrzymać kubek darmowej kawy, matka musiała powołać się na newsletter z tą informacją.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Jednak newsletter nie umknął uwadze strażnikom politycznej poprawności. Działacze Holenderskiego Instytutu Praw Człowieka uznali, że taka akcja promocyjna to… przypadek dyskryminacji ze względu na płeć.

 

Właściciel restauracji usiłował tłumaczyć się, że akcja była skierowana do wszystkich osób, których dotyczy Dzień Matki, ale argument ten nie przekonał przedstawicieli Holenderskiego Instytutu Praw Człowieka. Uznali go za niewiarygodny i krytycznie ocenili działania promocyjne haskiej kawiarni.

 

 

Źródło: Reformatorisch Dagblad

ged

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram