10 kwietnia 2024

„Pokolenie Z” nie zna języka i obawia się rywalizacji? Producent popularnej gry zmienia zasady

(fot. pixabay..com)

Mattle, producent popularnej gry Scrabble wyda tytuł ze zmienionymi zasadami. W ocenie firmy, rywalizacja jest coraz mniej atrakcyjna dla młodszych pokoleń, dlatego postanowiono położyć większy nacisk na współpracę.

Gra Scrabble istnieje od ponad 75 lat i polega na układaniu słów z losowo dobranych liter. Najtrudniejsze i najdłuższe słowa punktowane są najwyżej. Zwycięża ten, kto zdobędzie największą liczbę punktów.

W nowej wersji o nazwie Scrabble Together, zamiast rywalizować, gracze współpracują by osiągnąć w wspólny cel. W zestawie dostępne są również karty pomocnicze, jeżeli ułożenie sformułowania będzie przekraczać możliwości graczy.

Wesprzyj nas już teraz!

„Chcemy mieć pewność, że gra nadal będzie inkluzywna dla wszystkich graczy” – powiedział CNN Ray Adler, przedstawiciel Mattle. „Scrabble Together jest idealną opcją dla każdego, kto kiedykolwiek pomyślał: «gry słowne nie są dla mnie» lub czuł się trochę onieśmielony klasyczną grą” – dodał.

Do zmiany zasad miało przyczynić się badanie przeprowadził badanie wśród brytyjskich graczy planszowych, z którego wynika, że rywalizacja staje się coraz mniej atrakcyjna dla „millenialsów” i „pokolenia Z”. 

„Gra wpisuje się w trend wśród młodych ludzi, którzy chcą unikać gier opartych na rywalizacji, zamiast tego faworyzują pracę zespołową i współpracę na rzecz wspólnego celu” – powiedział Brett Smitheram mistrz świata w Scrabble w 2016 r.

Źródło: bussinessinsider.pl

PR

Pokolenie „płatków śniegu” nie radzi sobie z potężnym dostępem do wiedzy

„Bare minimum Monday”, czyli zinstytucjonalizowane przywary pokolenia Z

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(17)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 135 368 zł cel: 300 000 zł
45%
wybierz kwotę:
Wspieram