Dzisiaj

Tresowanie przez reklamę? Zachodnie materiały promują związki mieszane białych kobiet

(fot. © European Union, 2024, CC BY 4.0 , via Wikimedia Commons)

– Model rodziny, w którym białe kobiety są miksowane z mężczyznami z innych kultur, to jest zrealizowanie planu, który dawno dawno temu Pan Kalergi i wielu innych wizjonerów, takich jak Spinelli, mieli dla Europy – podsumowywał najnowsze trendy reklamowe Radosław Pogoda. Jak zwracał uwagę komentator, zasadą w marketingowym przedstawianiu rodziny stało się dystansowanie białych mężczyzn i zastępowanie ich migrantami.

W krótkim komentarzu, opublikowanym w mediach społecznościowych 1 października, publicysta przedstawił zestawienie reklam z francuskich i belgijskich agencji. W spotach szeregu rozpoznawalnych marek – w tym Versace, Zalando, Nike i wielu innych – modele dobierani są wedle pochodzeniowego wzoru. Białej kobiecie zawsze towarzyszy czarnoskóry aktor, najczęściej ukazywany w roli jej „partnera”.

– Zwróćcie uwagę, jaki kształt rodziny, jaki kształt pary widoczny na zdjęciach te reklamy promują. Wszędzie tam widzimy białą kobietę, ale nigdy z białym mężczyzną – zwracał uwagę komentator. – Takie same zestawienie mógłbym wam pokazać z rynku brytyjskiego, mógłbym to pokazać z innych miejsc na świecie. Nawet Niemcy, czy nawet w naszych mediach pojawia się coraz częściej ciemnoskóry model, ciemnoskóra modelka, najczęściej niestety ciemnoskóry model – dodawał. – Ten ciemny facet i ta biała blond dziewczyna to jest coś co we wszystkich reklamach jest nam narzucone, jest nam pokazywane – kontynuował komentator.

Wesprzyj nas już teraz!

Zdaniem Radosława Pogody trend reklamowy odpowiada ideologicznym założeniom walki z tożsamością państw narodowych kontynentu. – To zrealizowanie planu, który dawno dawno temu Pan Kalergi i wielu innych wizjonerów, takich jak Spinelli, jak paru innych mieli dla Europy. Mieliśmy stać się szarą masą, a nie osobnymi narodami, które mają swoja kulturę, swoją tradycje, swój patriotyzm. To wszystko miało się zhomogenizować (…) w jedną masę ludzi o braku przynależności innej, niż „europejska”  – uważa komentator.

Podsumowując krótki materiał, Radosław Pogoda zwrócił uwagę na szczególnie wymowny spot reklamowy. W materiale promocyjnym jednej z firm zobaczyć można białą kobietę siedzącą na kolanach czarnego młodzieńca, jednocześnie korzystającej z białego chłopaka jako… podnóżka. – Zwróćcie uwagę jaką rolę na tym zdjęciu ma biały mężczyzna. Myślę, że rola podnóżka nie pozostawia już niczego do dodania z mojej strony – kwitował.

Źródło: X/ Rado Pogoda

FA

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(4)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Bez Państwa pomocy nie uratujemy Polski przed planami antykatolickiego rządu! Wesprzyj nas w tej walce!

mamy: 268 908 zł cel: 300 000 zł
90%
wybierz kwotę:
Wspieram